•51 : omg ett förlåt räcker inte•

hej, haha asså vet typ inte vad jag ska skriva riktigt eftersom att jag inte riktigt vet vad jag har hållit på med dom senaste månaderna. asså de fula är att jag har typ inte gjort nå speciellt, jag har typ antingen varit i nån av våra stugor eller så har jag varit med nån vän eller så har jag suttit hemma och gjort absolut ingenting.och de är typ just därför jag inte har skrivit så mycket, när jag väl har tid att skriva så finns de inget direkt iteressant att skriva om, haha asså ååh har typ egentligen ingen vettig anledning till att jag inte har skrivit så mycket på senaste. aja nu tar vi en nystart hehe. man ba glöm allt liksommm. och jag har fortfarande eventuellt tänkt börja att videoblogga, men asså åååååh känns som att de kom va jätte pinsamt plus så funkar typ inte ens min mick hehe. menmen därför ska jag köpa en ny telefon:) men asså nu ska jag typ ta och slänga mig i väggen och sova, har ju an match imorgon mot sunnanå tror jag det var klockan 16.00 på sportfältet:))) ja men vi hörs skriver väl imorgon tror jag om jag kommer ihåg det alltså;);)
gammal bild lol,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback