•52 : •

hej! denna dag har varit riktigt bra tycker jag! började med att jag vaknade i emilias stuga sen så for vi till stallet i kusmark och va där en stund sen så kom hennes mamma och hämtade oss, sen så lämnade hon mig hos min mormor och morfar för att jag hade match en stund senare som ni vet. det blev 2-2 hehe jaa.. bättre de än att förlora i alla fall:) sen så följde emilia med mig hem till min fader där vi nu befinner oss och jag färgade hennes hår och vi har fotat och nu har jag lite bilder att bjoda på ett tag här framöver:)))) och emilia ska sova här:') är så glad att jag har henne, sötan:') sen imorgon så har jag träning goshhh im gonna diieeeee. men de är ju helt ok:) sen ska jag typ försöka ta mig till mamma på någotsätt sen så har jag typ tänkt flytta till fader på tisdag:) så då vet ni fina kågebor som läser dehära att im moving home liksom ba yä. haha nä men aa.
tack för mig.
lol,
-sanna wedin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback