•54 : luckiest girl on the planet•

hej! just nu för tillfället har det har det inte hänt mycket alls, väntar på att min pappa ska hämta mig så att jag får komma tillbaka till kåge snart. sen vet jag inte hur de blev om jag typ skulle vara med josefin efter maten? a vi får väl se hur de blir med det helt enkelt. så med andra ord så är det här en helt normal dag, sjukt tråkig men samtidigt riktigt härlig:)) asså shit, kan ni förstå att om 83 hela dagar så får jag se imagine dragons?:o känns så sjukt overkligt, kommer typ börja gråta när jag väl står där. haha omg vad jag längtar! men nu kommer pappa snart så bäst att jag gör mig klar,
har mobilbloggat nu så mobba inte om jag har skrivit fel någonstans.
hejdå,
-sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback