•55 : onsdag•

hej! hahaa hade match idag, åh gud så pinsamt har jag typ aldrig varit med om.. stog i mål första halv saken och släppte in 2 mål!:))) och de har jag sjukt dåligt samvete för. sen spelade jag ute resten, forward somvanligt hehe. sen när jag skulle typ gå på en tjej så flyttade hon på  sig:c så asså jag flög ju åt helvete, och de gjorde ju lite ont hehe. så nu har jag as ont i min armbåge och från foten upp till knäet på ena benet:) känner liksom glädjen!:)) ajaa de blev i alla fall 4-2 till dom. sen så har jag tränin imorgon också, asså gud vet typ inte om jag orkar fara eftersom att jag har så sjukt ont, menmen de kanske går över nångång hehe. jajaaa nu ska jag se nån film, sen ska jag typ sova tror jaaag.
och ja, min tunga ser ut som min läpp,
-sanna
 

Kommentarer
miaw säger:

Det sant att din tung ser ut som en läpp

Svar: haha ja eller hur;)
Sanna Wedin

2013-08-15 | 00:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback