•56 : •

hej! haha nu har de varit lite sådär igen, har typ haft tid att skriva men har inte haft så mycket att skriva om så därför ha de ba blivit att jag inte skrivit nå alls hehe. men i alla fall i torsdags så hade jag träning men jag kunde typ inte vara med på den för jag hade så sjukt ont i mina ben så kunde typ inte springa och de sög. sen så stannade jag och jossan på sportfältet ett tag och sen for jag hem, åt middag, duschade och sen for jag ut och va me ellen och andrea. sen i fredags så va jag me ellen och andrea en stund sen for jag hem och duschade åt middag, sminkade mig lite, sen for jag till anton och spenderade min hela min kväll där, de va en väldigt bra kväll mäste jag ju få säga!♥ och igår så gjorde jag absolut ingenting på hela dagen. och idag har jag inte direkt hunnit göra så mycket, har tagit några egopics men de är ju typ allt. sen vet jag då inte vad jag ska göra, tror jag ska försöka hitta nån vän som kan leva med mig ett tag, för tror jag kommer bli ensam hemma ett tag för idag far ju fanny och loffe till pite och då skulle jag tydligen inte rymmas i bilen. så jaa annars får jag väl vara med mig själv.:)
 
 
inte alls överredigerad. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback