•57 : •

hej, i söndags blev det ungefär som jag sa, alltså att jag skulle vara med någon vän eller så, så då hoppade jag upp på cykeln och cyklade till ersmark och var med anton, blev en lika bra kväll som senaste gången vi var med varandra♥ sen igår så gjorde jag inte så mycket, hade match mot burträsk och vi vann med 3-2. sen så var det ju första skoldagen idag, de gick riktigt bra, alla var lika snälla och söta som jag minns dom. och efter skolan så varjag med wilma, de va riktigt kul! hihi tack för denna dag stumpis♥ och nu snart ska jag äta sen blir det att vara med andrea, det blir säkert jätte kul det med!♥ men vi får höras!
-sanna

Kommentarer
wilmis säger:

hihi jo de var det verkligen stumpan! denna dag måste vi göra om igen!♡

Svar: oja de tycker jag verkligen!♥
Sanna Wedin

2013-08-20 | 18:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback