•58 : •

hej, asså jag blir ju så fruktansvärt sur, asså mina ben förstör bara för mig, nu kom jag typ inte kunna spela fotboll förrän dom där benen har blivit normala igen, vilket känns som de kommer bli tyyyp aldrig. nä nu ska jag sluta klaga, dennafina dag har jagi stortsett inte gjort nånting alls, vaknade, sminkade mig och sen for jag till skolan och därhar jag ju såklart varit hela dagen, sen nu när jag kom hem för mindre än en timme sen så la jag mig på min säng med min fina godisburk och min dator. juste va ju på dollarstore igår, och därifrån fick jag 2 nagellack, typ nå kulor eller hur man ska säga som man her på naglarna efter man har hett på nagellacket, sen fick jag en vit ögonskugga och godiset dära. så de va ju som en bra dag de me kan jag ju tycka. sen ska jag typ kanske på stan me pappa nån dag i helgen och få lite nya kläder och såååå ni vet.men sen i alla fall så ska jag fara och titta på min träning som börjar klockan 5 tror jag att det är.:)) fast aaa vi får väl se om jag orkar fara eller om jag skiter i deeeee. aja nu ska jag fortsätte trycka godis i min ensamhet.
/mej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback