•60 : jag äg•

hej, asså jan känner verkligen att jag äger på blogga hahhaa, seriöst typ snart en månad sen ju.. aja spela roll har ändå inte hänt så mycket som har varit så sjukt speciellt att jag måste skriva de här, inte som jag då kan minnas i alla fall, och ja jag ska försöka börja blogga mer regelbundet igen. är bara så jobbigt att komma ihåg ibland hehe. men nu har jag i alla fall lite att berätta för er.:') ramlade på träningen i måndags så min höft typ gick av, haha nej men typ. sen skjutsade mamma mig till akuten och där fick jag typ massa tabletter och grejer och morfin, jag va ganska rolig då hehe, ja men nu hoppar jag i alla fall omkring på kryckor och allt är annars som vanligt. haha men sitter ju på skolon nu dårå så asså ska he bort datorerna nu jao.
btw moses är bäst jao, och julia, och simon.
-sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback